Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

#2 Beauty Favorites!!! (March 2016)


Γεια σας!!! Καλό μήνα!!! Μπήκάμε στον Απρίλη σήμερα με φανταστικό καιρό που σου φτιάχνει την διάθεση! Σήμερα απόφασισα να γράψω τα αγαπημένα του Μάρτη, του μήνα που μας πέρασε! Δεν είναι πάρα πολλά και αυτό το μήνα αλλά τα συγκεκριμένα προιόντα τα χρησιμοποιησα αρκετά!

Είστε έτοιμες? Ας ξεκινήσουμε με τα προιόντα μακιγιάζ που είναι περισσότερα..





1) One Cosmetics Silky Blusher No.6
Ένα ρουζ που το έχω περιπου δύο μήνες και το έχω αγαπήσει.. Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ και σαν bronzer. Μου δίνει τη λάμψη που θέλω στο πρόσωπό μου και την αίσθηση του ηλιουκαμμένου λουκ. Με ένα πινέλο για ρουζ το απλώνεις πολύ απαλά στο πρόσωπό σου γιατί η απόδοση του είναι έντονη και δεν θέλεις να έχεις άσχημο αποτέλεσμα. :P

2) Avon Cosmetics Ideal Flawless Medium Beige
Αυτή η μαύρη συσκευασία που βλέπετε είναι ένα cream-to-powder foundation. Ένα make up που είναι τέλειο για καθημερινή χρήση, πολύ καλυπτικό και η συσκευασία του είναι ιδανική για να το έχεις πάντα μαζί σου στη τσάντα σου. Περιέχει καθρεφτάκι και ένα σφουγγαράκι για να το απλώνεις. Εγώ πάντα το σφουγγαράκι του χρησιμοποιώ για να το απλώσω στο πρόσωπο μου.

3)Beauty Line Cosmetics No.515 Matte
Τα λατρεύω αυτά τα longlasting lipgloss. Στεγνώνουν πολύ γρήγορα και μένουν ώρες πάνω στα χείλη σου. Το συγκεκριμένο χρώμα το φοράω κάθε μέρα. Δεν έχω να πω πολλά. Ελπίζω να αποκτήσω όλη τη συλλογή τους.

4) Lovie blusher No.8 
Ένα πολύ ωραίο ρουζ με λάμψη.  Το χρησιμοποιώ κυρίως για τις βραδινές μου εξόδους γιατί είναι ένα έντονο σκούρο ροζ.

5)DOROTHY L  lip liner
Έν μολύβι χειλιών που λέει ότι είναι hypo-allergenic. Είναι ιδανικό για τα πρωινά. Η απόδοσή του δεν είναι έντονη, χρειάζεται να το πατήσεις καλά στα χείλη σου για να δεις λίγο χρώμα. Αλλά παρόλ'αυτά το χρώμα του μου αρέσει πολύ και δείχνει τα χείλη φυσικά.



1) Αγαπημένο προιόν που δεν θα μπορούσε να λείψει από τα αγαπημένου του μήνα (μη σας πω και από όλους τους μήνες), το ξηρό σαμπουάν της Batiste. Έχω δοκιμάσει και με τη ρόζ συσκευασία αλλά το συγκεκριμένο έχει μια όμορφη μυρωδιά φρεσκάδας και όγκο στο μαλλί. Το συνιστώ!!

2) Για το τέλος άφησα ένα βερνίκι νυχιών της L'OREAL No.305 DATING CORAL. Είναι ένα ακρως ανοιξιάτικο-καλοκαιρινό χρώμα που θα το φορέσω σίγουρα και τους επόμενους μήνες. Απλώνεται πολύ εύκολα και επίσης στεγνώνει πολύ γρήγορα.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα του μήνα.... περιμένω να μου πείτε τα δικά σας αγαπημένα!!!


xoxo
Cindy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου