Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Five Ways To Have A Cozy Afternoon!!

 Έφτασε και η Κυριακή....μέρα χαλάρωσης και ξεκούρασης!! Μετά από μια κουραστική βδομάδα (για όσους δουλεύουν βέβαια) τι ποιο ωραίο από το να κάθεσαι άνετα στο σπιτάκι σου, ειδικά όταν και ο καιρός είναι βροχερός!
Τα Σαββατοκύριακα συνήθως μου αρέσει να έχω για μένα ένα απόγευμα άνετο και να χαλαρώνω στο κρεβάτι μου χωρίς να είναι βράδυ και να αδειάζω το κεφάλι μου από οτιδήποτε σκέψεις και άγχη!! 
























1. Drink a cup of tea | Υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα ζέστο τσάι; Όχι!! Έχουμε φθινόπωρο άλλωστε και το τσάι είναι απόλυτα χαλαρωτικό!

2. Wear something comfortable | Αυτό και να μην το έγραφα είναι αυτονόητο!! Φόρα το κολάν σου ή τη φόρμα σου, ένα φαρδύ φουτεράκι, χοντρές καλτσούλες και θα έισαι τέλεια και άνετη γιατί αυτός είναι και ο σκοπός!! :)

3. Read a book |  Ναι θα μπορούσες να δεις μια ταινία... ή την αγαπημένη σου σειρά. Αλλά πιστεύω είναι πολύ πιο άνετο να διαβάζεις ένα βιβλίο στο κρεβάτι. Ειδικά αν το βιβλίο που θα επιλέξεις θα είναι ενδιαφέρον δεν θα μπεις και στον πειρασμό να κλείσεις τα μάτια σου... θα πρέπει να αλλάζεις σελίδες! :P

4. Set the mood with the great playlist | Ακόμα και να διαβάζω μου αρέσει να ακούγεται στο background μια ωραία μουσική!! Βάλε λοιπόν μια λίστα από τα αγαπημένα σου τραγούδια σε χαμηλή ένταση και ... enjoy!!!

5. Make yourself a nice toast | Όταν αισθάνομαι άνετα και χαλαρά μου ανοίγει η όρεξη! Ένα τοστάκι με υλικά της αρεσκείας σου είναι η ιδανική λύση και η καλύτερη μπορώ να σου πω. Είναι νόστιμο και πολύ εύκολο να το φτιάξεις!

Εσάς ποια είναι τα τρικ σας για ένα άνετο απόγευμα;;;

xoxo
Cindy

2 σχόλια:

  1. Με βοήθησες πολύ να χαλαρώσω!!
    Μου αρέσει κ εμένα η απαλή μουσική με ενα ωραίο βιβλίο η περιοδικό και ωραίες λιχουδιές!!
    Ειμαστε κορίτσια και πρέπει να χαλαρώνουμε για να δείχνουμε όμορφες!,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοειται φίλη μου!!! Πρέπει να βρίσκουμε λίγο χρόνο για χαλάρωση!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή